Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η επιστροφή.

Καλησπέρα σε όλη τη μπλογκογειτονιά.

Αφού ξεαράχνιασα το μπλογκοσπιτάκι μου, είπα να σας γράψω μετά από τόσο καιρό. Καταρχήν εύχομαι σε όλους καλή χρονιά και το 2015 να σας φέρει ότι επιθυμείτε.

Ο Λευτέρης συνεχίζει στον παιδικό σταθμό. Σχεδόν κάθε μήνα μέχρι σήμερα, με εξαίρεση το Νοέμβριο ( για το τι έγινε τότε θα σας το γράψω σε άλλο πόστ), όλο και καμία ιωσούλα θα φέρει στο σπίτι με αποτέλεσμα μαζί με τον μικρό να αρρωσταίνω και εγώ. Οτι χειρότερο να μη βγαίνει η φωνή και να πρέπει να πάω στη δουλειά.

Τον Δεκέμβριο ήταν η χριστουγεννιάτικη γιορτή . Ο Λευτέρης, ευτυχώς, δεν δυσκολεύτηκε να μάθει το ποίημά του. Το κακό ήταν ότι κατέληξε την ημέρα της γιορτής να είναι άρρωστος με συνάχι και βήχα. Παρότι ήταν άρρωστος ήθελε να πάει στη γιορτή, δεν ήθελε όμως να βάλει τη στολή του χιονάνθρωπου. Φτάσαμε στην αίθουσα, τον πήγα στα παρασκήνια με τα άλλα παιδιά και η δασκάλα του κατάφερε να του φορέσει τη στολή. Παρά τα ευτράπελα, το βήχα, το συνάχι και το γεγονός ότι ήταν τελευταία η ομάδα του για τα ποιήματα, ο γιόκας μου κατάφερε να πει το ποίημα και ' γω η κουκουβάγια μάνα να κλαίω από συγκίνηση. Μα δεν είναι γλύκας στη φωτογραφία;


Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά τα περάσαμε στην Αθήνα με τους γονείς του Γιάννη μου. Μπορεί ο καιρός να μην ήταν κάποιες μέρες καλός αλλά καταφέραμε να πάμε βόλτα στο εκπτωτικό χωριό Mcarthur Glen, στο Athens Metro Mall αλλά και στο κέντρο της Αθήνας. Ο Λευτέρης είχε τα τυχερά του, αφού τραγούδησε μαζί με τον Πέτρο aka MASTER TEMPO. Σας έχω φωτογραφία αλλά και το βίντεο που δημοσίευσε στη σελίδα του ο Πέτρος (του δώσαμε την άδεια για να το ποστάρει).

Εσείς πως περάσατε;;;




9 σχόλια:

  1. Ευτυχισμένο το νέο έτος, κορίτσι μου!
    Υγεία, χαμόγελο και αγάπη!
    Όλα περαστικά ας είναι!
    *Μες την τρελή χαρά το αστεράκι σου! Πάντα έτσι!*
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη χρονια Σταματια μου!! Ποσο πολυ μεγαλωσε ο Λευτερης σου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Σταματία και να χαίρεσαι το όμορφο αγοράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε μα καιρός ήταν αυτός που έκανε??? Αμέσως μετά τις γιορτές ανέβηκα Αθήνα στα γενέθλια της ανηψιάς μου και πέσαμε στα χιόνια! Ελάχιστα πράγματα καταφέραμε να κάνουμε δυστυχώς!
    Ο Λευτέρης σου είναι ένας κούκλος! Να τον χαίρεσαι! Και πολύ χάρηκα για την επιστροφή σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σταματία μου καλή χρονιά!! Καλώς ήρθες στη μπλογκογειτονιά:)
    Όμορφα τα περάσατε τις γιορτινές ημέρες. Και ο Λευτέρης σου καλέ πόσο μεγάλωσε! Μωράκι τον θυμάμαι εδώ μέσα και τώρα ολόκληρος.....χιονάνθρωπος συμμετέχει και σε παραστάσεις:))
    Να είστε πάντα γεροί, να τον καμαρώνετε.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή